Politikai marketing

avagy, hogyan manipulálnak a pártok

Mondjuk én ezt is az agymosás egyik formájának tartom.

A legelterjedtebb formája a facebook. A titka a hogyan és mikor osszam meg lényege, hogy legtöbbször, azt az időt veszi alapul amikor a legtöbben lehetnek a face előtt. A politika szinte másodlagossá válik, mert szép lassan átveszi a helyét a marketing. Mit is jelent ez pontosan? Előtérbe kerülnek a színek a logók a cikkek megosztása illetve színei a betűk mérete, vastagsága. Aztán ott van a tartalom, ami persze sokkal fontosabb minden külcsínnel fűszerezve és úgy tálalva, hogy minden olvasó számára tálalható és emészthető legyen.

Nagyon fontos tényező még a hírekben való szereplés lehetősége tehát olyan cikket, vagy esetet kell minél jobban érdekessé tenni, hogy az kíváncsivá tegye az embereket. Ez lehet szalagcím semmi tartalommal vagy képek, amikkel elvonják a figyelmet a cikk semmitmondó mivoltáról. Vannak olyanok, akik média felületeket vásárolnak, hogy népszerűsítsék az oldalaikat. Számtalan és végtelen a lehetőségek tárháza. Az a vicc az egészben, hogy ezekhez a fortélyokhoz nem kell semmi más csak kreativitás. Persze van, aki jó dumával magát is eladja na az az igazi PR.

Tehát nézzük ezt a cikkemet. Valljuk be, hogy egy szar! Miért az? Mert tartalmatlan. Írok valamiről, ami a kutyát nem érdekli. Szerencsére, akik rendszeres olvasóim vagytok vannak, akik évek óta azok tudják, hogy a lényeg az, hogy a cikk igaz legyen és egy pár mondat a szóhasználatról. magyarok vagyunk, hát beszéljünk is úgy.

írta: Szarvas Valéria

https://valeria198.webnode.hu/ 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el